Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky a podmienky používania Asimisi.sk

 

1 Všeobecné ustanovenia

1.1 Asimisi je online priestor pre služby, produkty a potreby Používateľov, optimalizovaný na to, aby Používatelia mohli efektívne propagovať seba alebo svoje produkty alebo potreby. Na zvýšenie efektívnosti a komfortu propagácie pre Používateľov je možné na Asimisi vyhľadávať, porovnávať alebo hodnotiť príspevky a kontaktovať Používateľov, a tak zvyšovať svoje príležitosti.
1.2 Prevádzkovateľom internetových stránok www.asimisi.sk (ďalej len „Asimisi“) a poskytovateľom služieb Asimisi je spoločnosť APLEX, s.r.o. , so sídlom Turčianska 7, 821 09 Bratislava – mestská časť Ružinov, Slovenská republika, IČO: 36725889, DIČ: 2022318738, IČ DPH: SK2022318738, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu BA III, oddiel: Sro, vložka č. 44123/B, kontaktný email: podpora (zavináč) aplex.sk, kontaktné telefónne číslo: +421918639525 (ďalej len „Prevádzkovateľ“). Prevádzkovateľ je poskytovateľom reklamných, propagačných a inzertných služieb a ďalších súvisiacich služieb (ďalej jednotlivo tiež len ako „Služba“ alebo spolu ako „Služby“) podľa predmetov podnikania zapísaných v obchodnom registri. Služby sú produkty alebo služby, ktoré poskytuje Prevádzkovateľ Používateľom predovšetkým prostredníctvom Asimisi. Ďalšími súvisiacimi službami sú ďalšie služby, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje alebo bude poskytovať v budúcnosti v rámci predmetov svojho podnikania, zapísaných v obchodnom registri. Prevádzkovateľ môže poskytovať na Asimisi aj ďalšie služby podporujúce a uľahčujúce propagáciu pre Používateľov.
1.3 Tieto Všeobecné obchodné podmienky a podmienky používania Asimisi ( ďalej len „VOP“) upravujú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a Používateľov služieb poskytovaných Prevádzkovateľom pri prevádzkovaní, poskytovaní a používaní služieb na internetových stránkach asimisi.sk, upravujú právny vzťah medzi Prevádzkovateľom a Používateľom pri využívaní služieb internetových stránok asimisi.sk. Tieto VOP sa vzťahujú aj na práva a povinnosti Používateľom určenej alebo poverenej tretej osoby konajúcej v mene a na účet Používateľa v súvislosti so vzťahom medzi Prevádzkovateľom a Používateľom podľa týchto VOP. Používateľ, ktorý navštívi alebo prehliada internetové stránky asimisi.sk alebo má záujem využívať Služby poskytované Prevádzkovateľom prostredníctvom internetových stránok asimisi.sk, je povinný riadiť sa podmienkami upravenými v týchto VOP.
1.4 Používateľom na internetových stránkach www.asimisi.sk môžu byť fyzické osoby staršie ako 18 rokov, ktoré majú spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu alebo právnické osoby. Prevádzkovateľ neposkytuje vedome služby fyzickým osobám mladším ako 18 rokov. Používateľom je používateľ internetu, ktorý prichádza na Asimisi za účelom prezerania, vyhľadávania, pridávania alebo úpravy Príspevkov alebo hodnotení, recenzií, kontaktovania Používateľov alebo využívania ďalších služieb poskytovaných Prevádzkovateľom. Za Používateľa sa taktiež považuje ten, kto si len prezerá Asimisi a nevyužíva Služby alebo plánuje využívať Služby alebo ten, kto má vytvorený Používateľský účet na Asimisi. Používateľom môže byť aj fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá je v zmluvnom vzťahu s Prevádzkovateľom na základe Zmluvy (Objednávky) (ďalej len „Používateľ“). Používateľ – fyzická osoba, ktorá nevyužíva poskytované Služby v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti a/alebo pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, je Spotrebiteľom (ďalej len „Spotrebiteľ“).
1.5 Používateľ začatím používania Služby alebo vytvorením Objednávky Služby potvrdzuje, že sa oboznámil so znením týchto VOP, a že s nimi súhlasí a zaväzuje sa ich dodržiavať.
1.6 Prevádzkovateľ poskytuje bezodplatné i odplatné služby. Služby za odplatu sú poskytované v zmysle platného cenníka, ktorý obsahuje Ceny za jednotlivé Služby poskytované Prevádzkovateľom (ďalej len „Cenník“). Jednotlivé Ceny v Cenníku sú uvádzané bez DPH i vrátane DPH za mernú jednotku a za príslušné časové obdobie. Cena za Služby je dojednaná v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov ako cena zmluvná a tvorí ju súčet cien všetkých jednotlivých úkonov poskytovaných v rámci Služby (ďalej len „Cena“). K cene je účtovaná príslušná sadzba dane z pridanej hodnoty, ktorá je platná v čase poskytnutia Služby.
1.7 Príspevok je obsah zverejnený Používateľom na Asimisi v konkrétnom type Príspevku (ďalej len „Príspevok“). Pre účely týchto VOP je obsahom Používateľa textový, grafický alebo iný obsah, napríklad Príspevky, hodnotenia, recenzie, názory, vyjadrenia, ktoré obsahujú okrem textu aj obrázky, logá alebo videá alebo odkazy na iné internetové stránky alebo iný obsah (ďalej len „Obsah“), ktorý vytvoril Používateľ a vložil na Asimisi. Pre účely týchto VOP je pojem eshop internetový obchod, prevádzkovaný Používateľom pod vlastnou doménou, na ktorý Používateľ uviedol odkaz (link) v Príspevku ako link na webstránku alebo e-shop. Pre účely týchto VOP sú webstránkou internetové stránky, prevádzkované Používateľom pod vlastnou doménou, na ktoré Používateľ uviedol odkaz (link) v Príspevku ako link na webstránku alebo e-shop.

 

2 Registrácia, Používateľský účet

2.1 Na využívanie niektorých Služieb na Asimisi je potrebná registrácia a vytvorenie Používateľského účtu. Používateľský účet je účet Používateľa, ktorý slúži na prihlásenie sa do Používateľského rozhrania na Asimisi (ďalej len „Používateľský účet“). Používateľské rozhranie je webové pracovné prostredie sprístupnené Prevádzkovateľom, ktoré umožňuje používanie Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom po prihlásení sa cez Prihlásenie na Asimisi prostredníctvom Používateľského účtu (ďalej len „Používateľské rozhranie“).
2.2 Registrácia prebieha online prostredníctvom vyplnenia a odoslania registračného formulára Používateľom na Asimisi.
2.3 Pri registrácii je potrebné vyplniť pravdivo, presne a úplne prihlasovacie údaje Používateľa a odsúhlasiť znenie týchto VOP a oboznámenie sa s Ochranou súkromia na Asimisi zaškrtnutím príslušného políčka, tzv. „check boxu“. Prevádzkovateľ má právo zaslať na emailovú adresu zadanú Používateľom aktivačný potvrdzovací email, ktorý slúži na potvrdenie emailovej adresy zadanej Používateľom, t.j. požadovať Verifikáciu emailu. Prevádzkovateľ má právo zaslať na telefónne číslo zadané Používateľom aktivačný potvrdzovací kód, ktorý slúži na potvrdenie telefónneho čísla zadaného Používateľom, t.j. požadovať Verifikáciu telefónneho čísla. Verifikácia prebehne, keď Používateľ klikne na aktivačný link a/alebo vloží a potvrdí aktivačný potvrdzovací kód na určenú stánku na Asimisi. Prevádzkovateľ môže požadovať potvrdenie aktivačným potvrdzovacím kódom aj dodatočne po predchádzajúcej aktivácii aktivačným potvrdzovacím emailom. Prevádzkovateľ je oprávnený požadovať telefónne číslo Používateľa z dôvodu ochrany Služieb pri registrácii nového Používateľského účtu alebo kedykoľvek po registrácii.
2.4 Prevádzkovateľ je oprávnený registráciu Používateľa i bez uvedenia dôvodu odmietnuť a taktiež i bez uvedenia dôvodu nepotvrdiť registráciu Používateľa. Prevádzkovateľ tak vykoná najmä, ale nie výlučne v prípade, že bude hroziť ujma na majetku alebo iných právach Prevádzkovateľa, iných Používateľov alebo tretích osôb.
2.5 Používatelia sa môžu registrovať ako súkromné osoby (ďalej len „Súkromná osoba“) alebo ako firmy, podnikatelia, obce, mestá, spoločnosti, organizácie, úrady, verejne známe osoby (ďalej len „Spoločnosť“).
2.6 Po registrácii sa vytvorí Používateľovi Používateľský účet. Používateľ sa do svojho Používateľského účtu prihlasuje prostredníctvom prihlasovacieho mena alebo emailu a hesla.
2.7 Používateľ môže Používateľský účet a Služby začať využívať bezodkladne po vyplnení prihlasovacích údajov, po kontrole správnosti vyplnených prihlasovacích údajov Prevádzkovateľom a po Verifikácii (emailu, telefónneho čísla). V prípade platenej Služby bude Služba aktivovaná po úhrade Ceny Prevádzkovateľovi.
2.8 Používateľ môže upraviť svoje údaje na Asimisi v záložke „Účet“ používateľského menu kliknutím na „Upraviť účet“. Používateľ môže zmeniť svoje heslo od Používateľského účtu na Asimisi v záložke „Účet“ používateľského menu kliknutím na „Zmeniť heslo“. Používateľ je povinný v prípade zmeny akéhokoľvek registračného údaju opraviť tento údaj v záložke „Účet“ bez zbytočného odkladu.
2.9 Používateľ registráciou na Asimisi dáva súhlas Prevádzkovateľovi na uverejňovanie vlastných kontaktných a identifikačných údajov pri svojich Príspevkoch alebo inom Obsahu.
2.10 Používateľ je povinný chrániť svoje prístupové (prihlasovacie) údaje od Používateľského účtu na Asimisi, aby nemohlo dôjsť k jeho zneužitiu, najmä ich nesmie prezradiť alebo sprístupniť tretím osobám okrem svojich vlastných poverených zamestnancov alebo svojich vlastných pracovníkov. V takomto prípade je Používateľ povinný zabezpečiť, aby jeho poverení zamestnanci alebo pracovníci neumožnili používať Používateľské rozhranie tretím osobám a nesprístupnili prihlasovacie údaje tretím osobám. Prevádzkovateľ neručí za zneužitie systému a údajov v prípade prezradenia prihlasovacích údajov tretej osobe v dôsledku porušenia tejto povinnosti Používateľom. Ak Používateľ poskytne prístup do svojho Používateľského účtu tretej strane, je Používateľ zodpovedný za to, že tretia strana súhlasí s týmito VOP a prijíma ich. Prihlásením do Používateľského rozhrania Používateľ vyslovuje súhlas s aktuálnym znením týchto VOP. Používateľ zodpovedá za bezpečné používanie svojho Používateľského účtu v celom rozsahu a zodpovedá za následky konania osôb, ktoré použili, resp. zneužili Používateľove prihlasovacie údaje, za Používateľom pridaný Obsah, alebo za akékoľvek ďalšie aktivity alebo prenosy uskutočnené prostredníctvom Používateľského účtu. Ak Používateľ sprístupní prihlasovacie údaje k svojmu Používateľskému účtu tretej osobe, znáša samostatne a bez účasti Prevádzkovateľa následky za prípadné škody, ktoré Používateľovi, inému Používateľovi, tretej osobe alebo Prevádzkovateľovi v súvislosti s používaním Služieb treťou osobou vzniknú.
2.11 Používateľ sa zaväzuje kontaktovať Prevádzkovateľa ihneď po zistení neautorizovaného použitia svojho Používateľského účtu a svojich údajov.
2.12 Používateľ je povinný uviesť v registračnom formulári všetky povinné údaje v rozsahu určenom Prevádzkovateľom, zároveň je Používateľ povinný uviesť správne, presné a pravdivé údaje. V prípade, že v registračnom formulári Používateľ uvedie nesprávne alebo nepresné alebo nepravdivé údaje a bude na základe týchto údajov neoprávnene požívať postavenie Používateľa, čoho dôsledkom bude vznik škody na majetku Prevádzkovateľa alebo iných Používateľov alebo tretích osôb, Používateľ zodpovedá za všetku spôsobenú škodu samostatne bez účasti Prevádzkovateľa.
2.13 Každý Používateľ je oprávnený vytvoriť Používateľský účet iba pre seba.
2.14 Ak Prevádzkovateľ zistí, že je odôvodnene možné predpokladať, že odoslaný registračný formulár nie je vyplnený pravdivo, presne, úplne a/alebo oprávnenou osobou, má Prevádzkovateľ právo jednostranne zrušiť Používateľský účet a odstrániť celý Obsah Používateľa. Prevádzkovateľ v takomto prípade nezodpovedá za prípadnú škodu vzniknutú osobe, ktorá odoslala na Asimisi takýto registračný formulár.
2.15 Používateľ sa môže registrovať iba raz a používať službu prostredníctvom jediného Používateľského účtu. Keď sa Používateľ, ktorý už má na základe registrácie Používateľský účet, registruje opätovne, vznikne mu duplicitný Používateľský účet. Prevádzkovateľ môže odstrániť takéto duplicitné Používateľské účty, ktoré vznikli na základe opätovnej registrácie spolu s Obsahom Používateľa. Používateľovi nevzniká právo na náhradu prípadnej škody, ktorú v súvislosti s odstránením duplicitného účtu a Obsahu Používateľa utrpí.
2.16 Prevádzkovateľ môže zrušiť registráciu a odstrániť Obsah Používateľa z Asimisi aj bez uvedenia dôvodu. Používateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že v prípade zrušenia registrácie alebo odstránenia Používateľského účtu, Prevádzkovateľ nie je povinný odstraňovať všetok Obsah Používateľa, napríklad hodnotenia, recenzie, komentáre.
2.17 Používateľ súhlasí, že Prevádzkovateľ je oprávnený zrušiť jeho Používateľský účet alebo zamedziť, blokovať prístup Používateľovi kedykoľvek v súlade s týmito VOP, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia, bez uvedenia dôvodu, najmä v nasledovných prípadoch:
a) porušenie platných právnych predpisov Slovenskej republiky a záväzných právnych aktov Európskej únie Používateľom;
b) dlhodobá absencia aktivity Používateľského účtu (v prípade, ak nebol Používateľský účet použitý počas 3 rokov od posledného odhlásenia Používateľa z jeho Používateľského rozhrania), absencia aktivity Používateľského účtu po prvej registrácii (v prípade, ak nebol Používateľský účet použitý počas 30 kalendárnych dní od prvého odhlásenia po registrácii);
c) ak Používateľ porušil tieto VOP (Porušením týchto VOP môže byť napríklad ponúkanie produktov alebo služieb v rozpore s právnymi predpismi, alebo zakázaným Obsahom, alebo vykonávanie nedovolených úkonov na Asimisi, alebo ovplyvňovanie Používateľov ohľadom vypĺňania hodnotení alebo zasahovanie do Obsahu hodnotení a recenzií alebo zasielanie nevyžiadanej pošty Používateľom alebo porušenie povinností pri nakladaní s osobnými údajmi. K zablokovaniu alebo zrušeniu Používateľského účtu môže dôjsť aj z dôvodu nadmerného zaťažovania systému, ktorým môže byť vkladanie nadmerného množstva dát do systému; nadmerný počet požiadaviek na systém. O nadmernosti je oprávnený rozhodovať výhradne Prevádzkovateľ.); nevyplnenia pravdivých údajov o Používateľovi pri registrácii, uvádzania nepravdivých alebo neaktuálnych údajov o Používateľovi alebo v Príspevkoch alebo inom Obsahu Používateľa; ak Používateľ uverejnil Obsah, ktorý je v rozpore s oprávnenými záujmami Prevádzkovateľa alebo inak poškodzuje obchodné záujmy Prevádzkovateľa;
d) ak nedošlo k Verifikácii emailu a/alebo Verifikácii telefónneho čísla Používateľa;
e) na vlastnú žiadosť Používateľa;
f) ak v súvislosti s používaním Používateľského účtu hrozí vznik škody alebo vzniká škoda Prevádzkovateľovi alebo inému Používateľovi alebo tretím osobám;
g) Prevádzkovateľ má právo kedykoľvek zrušiť registráciu bez uvedenia dôvodu; pre zrušenie registrácie platených Služieb sa použijú príslušné ustanovenia týchto VOP.
2.18 V prípade, ak je Používateľský účet zablokovaný, po uplynutí 90 kalendárnych dní odo dňa zamedzenia prístupu do Používateľského účtu, je takýto Používateľský účet zrušený. Počas plynutia lehoty na zrušenie Používateľského účtu po jeho blokácii (t.j. do 90 kalendárnych dní odo dňa blokácie Používateľského účtu), je Používateľ oprávnený požiadať Prevádzkovateľa o odblokovanie Používateľského účtu. Je na výlučnom zvážení Prevádzkovateľa, či zablokovaný Používateľský účet odblokuje.
2.19 V prípade, ak Používateľ nevykoná Verifikáciu emailu a/alebo Verifikáciu telefónneho čísla Používateľa nového Používateľského účtu do 3 kalendárnych dní, môže byť takýto Používateľský účet zrušený.
2.20 Registrácia na Asimisi je uzatváraná na dobu neurčitú.
2.21 Registrácia (a s ňou súvisiaci Používateľský účet) zaniká alebo sa zruší:
a) Dohodou. Táto dohoda nastane odoslaním žiadosti o ukončenie registrácie (t.j. zrušenie Používateľského účtu) zo strany Používateľa (na email Prevádzkovateľa podpora (zavináč) aplex.sk) alebo Prevádzkovateľa (na email Používateľa uvedený pri jeho registrácii) a následnou akceptáciou druhou stranou. V momente doručenia akceptácie druhej zmluvnej strane bude registrácia ukončená.
b) Výpoveďou registrácie. Výpoveď môžu podať obe zmluvné strany, a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 30 dní a začína plynúť prvým dňom nasledujúcim po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. Výpoveď je možné podať aj elektronicky na email Prevádzkovateľa podpora (zavináč) aplex.sk alebo na email Používateľa uvedený pri jeho registrácii.
c) Jednostranným zrušením registrácie (t.j. jednostranným zrušením Používateľského účtu) Prevádzkovateľom. K jednostrannému zrušeniu registrácie je Prevádzkovateľ oprávnený v súlade s týmito VOP alebo v prípadoch, kedy Obsah Používateľa je v rozpore s právnymi predpismi, s dobrými mravmi, alebo s týmito VOP.
2.22 Zánikom alebo zrušením registrácie nezaniká právo na náhradu škody, ani ustanovenia týkajúce sa tých práv a povinností, z ktorých povahy vyplýva, že majú trvať aj po ukončení registrácie.
2.23 Prevádzkovateľ udržuje po zrušení Používateľského účtu, informácie zadané Používateľom na Asimisi po dobu potrebnú na výmaz informácií z Asimisi, vyplývajúcu z technického nastavenia fungovania procesu odstraňovania údajov po zrušení Používateľského účtu (ide najmä o IP adresu počítača a časy prístupov – logy Používateľa). Po zrušení registrácie Používateľa zároveň na Asimisi môžu zostať aj všetky Príspevky, hodnotenia, recenzie alebo iný Obsah Používateľa, ktoré boli a sú verejne prístupné.
2.24 V prípade, ak Používateľ požiada o zrušenie jeho Používateľského účtu, jeho Používateľský účet bude zrušený po uplynutí 30 kalendárnych dní odo dňa odoslania žiadosti o zrušenie Používateľského účtu, pokiaľ tomu nezabránia právne, technické, preventívne alebo iné obmedzenia. Zrušenie Používateľského účtu má Prevádzkovateľ právo odmietnuť v prípade, ak by jeho vykonaním došlo k ujme na majetku alebo právach Prevádzkovateľa, iných Používateľov alebo tretích osôb. Používateľ je oprávnený počas plynutia lehoty na zrušenie (t.j. počas 30 kalendárnych dní odo dňa podania žiadosti o zrušenie Používateľského účtu), zrušiť svoju žiadosť o zrušenie jeho Používateľského účtu.

 

3 Uzavretie Zmluvy

3.1 Prevádzkovateľ poskytuje na Asimisi Používateľom Služby odplatne alebo bezodplatne. Právny vzťah medzi Používateľom a Prevádzkovateľom vzniká uzavretím Zmluvy o reklamných, propagačných, inzertných a súvisiacich službách na Asimisi (ďalej len „Zmluva“). Ide o Zmluvu, na základe ktorej si Používateľ objednáva Služby Prevádzkovateľa. Za Zmluvu sa považuje aj vyplnený a odoslaný formulár s označením potvrdenia „Objednať s povinnosťou platby“ v prípade platenej Služby alebo vyplnený a odoslaný formulár v prípade bezplatnej Služby. Návrh Zmluvy (Objednávky) v podobe nevyplneného formulára je umiestnený a prístupný prihlásenému Používateľovi na Asimisi v záložke „Pridať príspevok“ a následnom výbere konkrétneho typu Príspevku a umožňuje zadanie údajov o Používateľovi a Službách a ich záväzné objednanie u Prevádzkovateľa. Prihlásený Používateľ si môže objednať Službu (vytvoriť Objednávku) kliknutím na záložku „Pridať príspevok“ a následnom výbere konkrétneho typu Príspevku a následnom výbere konkrétneho druhu Propagácie. Zmluva môže byť uzatvorená na diaľku vyplnením a odoslaním Objednávky prostredníctvom Asimisi podľa predchádzajúcich viet alebo písomne. Používateľ je povinný skontrolovať všetky údaje, ktoré pri vyplnení Objednávky uviedol/zvolil. Zmluva uzatvorená vyplnením a odoslaním Objednávky prostredníctvom Asimisi nadobúda účinnosť až zaplatením ceny za Službu, pokiaľ sa Služba neposkytuje bezplatne. V prípade poskytnutia bezplatnej Služby je Zmluva uzatvorená okamihom doručenia jej akceptácie Prevádzkovateľom Používateľovi, a to emailom alebo iným preukázateľným spôsobom alebo okamihom skutočného začatia poskytovania Služby.
3.2 Predmetom Zmluvy na strane Prevádzkovateľa je najmä jeho záväzok poskytnúť Používateľovi online priestor pre reklamu, propagáciu, inzerciu buď Používateľa alebo jeho produktov a služieb, a to formou pridania Príspevku alebo formou inej Služby v mene a na účet Používateľa, a poskytovanie ďalších súvisiacich služieb za podmienok uvedených v Zmluve, individuálnych dojednaniach a týchto VOP.
3.3 Predmetom Zmluvy na strane Používateľa je jeho záväzok platiť Cenu za objednané Služby, uplatňovať práva a dodržiavať povinnosti podľa Zmluvy, individuálnych dojednaní a týchto VOP.
3.4 Neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy sú VOP a Cenník.
3.5 Používateľ pridaním Príspevku Prevádzkovateľovi vyslovuje súhlas s prípadným zverejnením svojich osobných údajov alebo osobných údajov svojich zamestnancov alebo pracovníkov v Príspevku, ak si toto vyžaduje charakter Služby, ktorú si Používateľ na Asimisi objednal.
3.6 Ak je v Zmluve alebo v jej prílohách výslovne uvedené odchylné dojednanie, toto odchylné dojednanie má prednosť pred znením týchto VOP.
3.7 Prevádzkovateľ a Používateľ môžu medzi sebou uzatvoriť osobitne v písomnej forme Zmluvu o poskytovaní nadštandardných služieb alebo inú zmluvu na poskytnutie služby na základe osobitných požiadaviek Používateľa, a to najmä v prípadoch, na ktoré sa nevzťahuje Zmluva o reklamných, propagačných, inzertných a súvisiacich službách na Asimisi. Na zmluvný vzťah, založený takouto zmluvou, sa primerane použijú ustanovenia týchto VOP, ak sa zmluvné strany výslovne písomne nedohodli inak. Na uzatvorenie takejto zmluvy nie je zo strany Používateľa právny nárok. Pokiaľ sa v týchto VOP uvádza pojem „Zmluva“, myslí sa tým i zmluva, uzatvorená podľa tohto bodu VOP.

 

4 Podmienky používania služieb Asimisi

4.1 Používaním Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom Používateľ súhlasí s týmito VOP a zaväzuje sa ich dodržiavať. Služby na Asimisi nie sú určené fyzickým osobám mladším ako 18 rokov.
4.2 Používateľ plne zodpovedá za obsah pridaných Príspevkov, recenzií alebo svoj iný Obsah. Používateľ zodpovedá za škodu, ktorú spôsobil Prevádzkovateľovi alebo tretím osobám publikovaním Obsahu, ktorý je v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými a účinnými v Slovenskej republike. Používateľ zodpovedá Prevádzkovateľovi za všetky škody, ktoré Prevádzkovateľovi vzniknú na základe uplatnenia nárokov tretích osôb z dôvodu porušenia ich práv v dôsledku zverejnenia Obsahu Používateľa, Príspevku, recenzie Používateľa na Asimisi. Používateľ je povinný odškodniť Prevádzkovateľa a nahradiť Prevádzkovateľovi ujmu, ktorá mu vznikla a to v celom rozsahu v prípade, že Prevádzkovateľ bude povinný znášať akúkoľvek sankciu z dôvodu protiprávneho konania Používateľa alebo porušenia povinností Používateľa podľa týchto VOP, Zmluvy alebo všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky.
4.3 Prevádzkovateľ nie je povinný kontrolovať obsah Príspevkov, hodnotení, recenzií alebo iného Obsahu Používateľa a nenesie zodpovednosť za ujmu, ktorú Používateľ spôsobil Príspevkami alebo recenziami tretím osobám alebo za Obsah Používateľa, ktorý je rozpore s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kontroly Obsahu.
4.4 Prevádzkovateľ nezodpovedá za Obsah Príspevkov, recenzií, hodnotení Používateľa a za správnosť, pravdivosť a aktuálnosť Obsahu Používateľa a súlad Obsahu Používateľa s právnymi predpismi Slovenskej republiky (napr. porušenie autorských práv tretích osôb k fotografiám v Príspevkoch umiestneným na Asimisi, porušenie právnych predpisov na ochranu osobnosti, ochranu spotrebiteľa, ochranu proti nekalej súťaži). Akékoľvek hodnotenia, recenzie, komentáre, názory, vyjadrenia sú názorom konkrétneho Používateľa a nevyjadrujú názor Prevádzkovateľa.
4.5 Používatelia na základe zverejnených Príspevkov Používateľov alebo iného Obsahu Používateľov na Asimisi môžu medzi sebou uzatvárať obchody, zmluvy, dohody, pričom medzi konkrétnymi Používateľmi dochádza ku vzniku kúpnej zmluvy alebo inej zmluvy alebo dohody. Prevádzkovateľ nezodpovedá za tieto obchody, zmluvy, dohody medzi Používateľmi, ani za žiadne záväzky medzi Používateľmi navzájom, ktoré vzniknú na základe obchodov, zmlúv, dohôd ohľadom propagovaných produktov alebo služieb. K uzatváraniu právnych vzťahov (obchodov, zmlúv, dohôd) dochádza medzi konkrétnymi Používateľmi bez účasti Prevádzkovateľa a akúkoľvek zodpovednosť z právneho (záväzkového) vzťahu uzatvoreného medzi Používateľmi nesú a znášajú v celom rozsahu Používatelia ako účastníci ich právneho (záväzkového) vzťahu. Používatelia znášajú zodpovednosť za riadne plnenie kúpnej zmluvy alebo inej zmluvy alebo dohody uzatvorenej prostredníctvom Asimisi ako aj za prípadné reklamačné konanie a plnenie z neho vyplývajúcich nárokov nesú Používatelia, ktorí uzatvorili kúpnu zmluvu alebo inú zmluvu alebo dohodu. Prevádzkovateľ nezodpovedá za prípadnú škodu vzniknutú Používateľom alebo tretím osobám v dôsledku omeškania Používateľa s dodaním produktu alebo služby, alebo v dôsledku používania produktu alebo použitia služby, za prípadnú neplatnosť kúpnej zmluvy, za chyby, kvalitu, pôvod alebo nedodanie produktov alebo služieb riadne a včas podľa kúpnej zmluvy alebo inej zmluvy alebo dohody alebo za súlad Príspevkov so skutočne dodaným produktom alebo službou podľa kúpnej alebo inej zmluvy alebo dohody.
4.6 Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za porušovanie práv duševného vlastníctva ani iných práv Používateľmi, za porušenie práv Používateľom k obchodnému menu alebo názvu inej právnickej osoby, k ochranným známkam iných oprávnených držiteľov alebo iné porušenie práv tretích osôb. Túto zodpovednosť znáša v plnom rozsahu Používateľ.
4.7 Prevádzkovateľ nezodpovedá za zneužitie osobných alebo iných údajov uvedených v Príspevkoch alebo získaných neoprávneným preniknutím do systému Asimisi tretími stranami. Používateľ súhlasí s anonymným využitím štatistických údajov.
4.8 Prevádzkovateľ nezodpovedá za žiadnu škodu, ktorá by Používateľovi alebo tretej osobe vznikla v dôsledku používania alebo v súvislosti s používaním alebo v dôsledku nemožnosti používania alebo v súvislosti s nemožnosťou používania Služby Prevádzkovateľa alebo v dôsledku zneužitia prístupových údajov Používateľa.
4.9 Prevádzkovateľ nezodpovedá za činnosť Používateľov, za spôsob používania Služieb Asimisi Používateľmi a za prípadné zneužitie Služieb Asimisi Používateľmi alebo tretími osobami.
4.10 Používateľ súhlasí s tým, že dodaním, odovzdaním Prevádzkovateľovi alebo pridaním, zverejnením na Asimisi akéhokoľvek Obsahu v súvislosti s používaním Služieb, Prevádzkovateľ je oprávnený použiť tento Obsah na propagáciu svojich produktov alebo služieb, na účely poskytovania Služieb Asimisi. Používateľ dodaním, odovzdaním Prevádzkovateľovi alebo pridaním Obsahu na Asimisi poskytuje Prevádzkovateľovi všetky práva k tomuto Obsahu, hlavne na ich používanie, zverejňovanie, šírenie na Asimisi a aj na iných internetových stránkach Prevádzkovateľa. Používateľ týmto v súlade so zákonom č. 185/2015 Z.z. Autorský zákon v znení neskorších právnych predpisov dáva bezodplatne nevýhradný, ďalej prenositeľný, časovo, vecne a miestne neobmedzený súhlas na zverejnenie, použitie, ďalšie šírenie, spracovanie, úpravu, kopírovanie, rozširovanie, na pridávanie bezpečnostných prvkov, sublicencovanie Obsahu. Prevádzkovateľovi nevzniká odovzdaním Obsahu Používateľa žiadna povinnosť tento Obsah použiť, Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek odstrániť tento Obsah z Asimisi. Používateľovi za poskytnutie oprávnenia Prevádzkovateľovi k tomuto Obsahu nenáleží odplata, Používateľ udeľuje Prevádzkovateľovi bezodplatnú licenciu k pridanému Obsahu.
4.11 Používateľ vyhlasuje, že má oprávnenia k používaniu ochranných známok a značiek v jeho Obsahu a je oprávnený použiť všetky literárne, audiovizuálne, audio, vizuálne, grafické a iné diela, ktoré boli použité v jeho Obsahu, šírením, zverejnením Obsahu nebudú dotknuté žiadne iné práva tretích osôb, najmä právo na ochranu osobnosti, nedôjde k porušeniu právnych predpisov a šíreniu a zverejneniu Obsahu iné práva tretích osôb nebránia. Pridaním Obsahu na Asimisi Používateľ potvrdzuje, že je subjektom oprávneným na výkon všetkých potrebných práv na zverejnenie a šírenie Obsahu.
4.12 V prípade, že vznikne Prevádzkovateľovi škoda spôsobená nepravdivosťou vyhlásenia uvedeného v predchádzajúcom bode, zodpovedá za túto škodu Prevádzkovateľovi Používateľ. V takom prípade sa Používateľ zaväzuje, že nahradí Prevádzkovateľovi akúkoľvek škodu alebo ujmu, ktorá by mohla Prevádzkovateľovi vzniknúť v súvislosti so zverejnením alebo šírením Obsahu Používateľa z dôvodu porušenia právnych predpisov alebo neoprávneného zásahu do práv tretích osôb.
4.13 Používateľ súhlasí s tým, že ak sa na Prevádzkovateľa obráti orgán verejnej moci ohľadom vedenia konkrétneho konania, Prevádzkovateľ je povinný poskytnúť tomuto orgánu všetky informácie, ktoré bude mať k dispozícii a poskytnutie týchto informácií nie je porušenie povinností Prevádzkovateľa podľa týchto VOP.
4.14 Používateľ musí byť vlastníkom alebo oprávneným používateľom internetových stránok alebo eshopu, ktorého link (URL adresu) vloží v Príspevku ako link na webstránku alebo eshop. Používateľ je oprávnený pridať na Asimisi len taký Príspevok, v ktorom má ku predmetu propagácie (propagovanému produktu alebo službe) vlastnícke právo alebo iné právo, ktoré ho oprávňuje nakladať s propagovaným produktom alebo službou v rozsahu zverejneného Príspevku. Prevádzkovateľ je oprávnený žiadať od Používateľa doklad preukazujúci vzťah vlastníka resp. oprávnenej osoby k propagovanému produktu alebo službe, napríklad zaslaním dokladu o nadobudnutí, kúpe, napríklad v prípade podozrenia, že Používateľ nie je vlastník produktu alebo služby. Ak by Používateľ nereagoval na žiadosť Prevádzkovateľa v lehote určenej Prevádzkovateľom, je Prevádzkovateľ oprávnený Príspevok odstrániť a/alebo zabrániť Používateľovi prístup k Službe. Prevádzkovateľ je takto oprávnený konať aj bez predchádzajúcej výzvy, ak bezprostredne hrozí vznik škody.
4.15 V prípade použitia Služby Pridanie Príspevku, typ Príspevku Služba – Obchod, Používateľ musí mať v živnostenskom a/alebo v obchodnom alebo inom registri uvedenú činnosť, ktorú chce propagovať. Názov Spoločnosti v Príspevku musí byť zhodný s oficiálnym obchodným názvom Spoločnosti, uvedeným v živnostenskom alebo obchodnom alebo inom registri.
4.16 Prevádzkovateľ je oprávnený požadovať od Používateľa preukázanie jeho identity, napríklad prostredníctvom platného telefónneho čísla, na ktorom je možné Používateľa kontaktovať.
4.17 Ak Používateľ poruší niektorú z povinností podľa týchto VOP, alebo z dôvodu poškodzovania Prevádzkovateľa, iného Používateľa alebo z dôvodu rozporu s týmito VOP alebo porušenia alebo podozrenia z porušenia týchto VOP alebo Zmluvy, Prevádzkovateľ má právo bez upozornenia alebo oznámenia Používateľovi a bez nároku na náhradu (bez ohľadu na zakúpené Služby Asimisi) kedykoľvek zrušiť Používateľský účet Používateľa alebo nezverejniť alebo odstrániť akýkoľvek Príspevok alebo iný Obsah Používateľa (recenzie, hodnotenia, atď.) alebo zablokovať Používateľovi prístup k Používateľskému účtu na nevyhnutnú dobu. V takomto prípade Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu, ktorá Používateľovi môže vzniknúť v súvislosti s blokáciou Používateľského účtu Používateľa alebo so zrušením Používateľského účtu alebo s nezverejnením alebo odstráneným Obsahu Používateľa. Ak Prevádzkovateľ z vyššie uvedených dôvodov Obsah Používateľa nezverejnil alebo odstránil alebo došlo k odstúpeniu od Zmluvy a k ukončeniu poskytovania Služieb, považuje sa Služba za dodanú a poskytnutú v celom rozsahu a Používateľ nemá právo na vrátenie Ceny uhradenej za Službu alebo jej pomernej časti alebo jej zníženie.
4.18 Je zakázané akékoľvek použitie Služby alebo jej časti Používateľom na iný účel, ako ku ktorým je Služba určená.
4.19 Prevádzkovateľ je oprávnený zasielať Používateľovi emailové oznámenia týkajúce sa prevádzkovania Služieb na emailovú adresu, ktorú uviedol Používateľ pri registrácii na Asimisi.
4.20 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo prepojiť Asimisi aj s inými internetovými stránkami, ktorých je majiteľom, ktoré prevádzkuje alebo ku ktorým má iné práva, taktiež si vyhradzuje právo zverejniť Obsah Používateľa pridaný Používateľom aj na iných internetových stránkach ktorých je majiteľom, ktoré prevádzkuje alebo ku ktorým má iné práva.
4.21 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo prestať dočasne alebo natrvalo zobrazovať Príspevky, recenzie, hodnotenia alebo iný Obsah Používateľa.
4.22 Používateľ nie je oprávnený a ani ním poverené tretie strany manipulovať s vlastným alebo cudzím Obsahom na Asimisi, hlavne nesmie používať systémy na robotické sťahovanie stránok, analýzu kódov alebo sťahovať stránky Asimisi, vykonávať analýzu kódov. Ak k takýmto akciám dôjde, je Prevádzkovateľ oprávnený zablokovať alebo zrušiť Používateľský účet Používateľa a požadovať od neho náhradu vzniknutej škody.
4.23 Prevádzkovateľ neručí, že údaje Používateľa pridané na Asimisi budú zachované. Prevádzkovateľ neručí za nepretržitú dostupnosť Používateľského rozhrania pre Používateľa a nepretržitú dostupnosť internetových stránok Asimisi.
4.24 Prevádzkovateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho oznámenia Používateľom obmedziť prevádzku alebo na určitú dobu celkom vyradiť z prevádzky Služby Asimisi z dôvodu vykonávania údržby Služieb.
4.25 Prevádzkovateľ je oprávnený formálne upraviť Príspevok, aby bol v súlade so zvyklosťami na Asimisi. Prevádzkovateľ je oprávnený na drobné úpravy Príspevku, a to aj bez upozornenia Používateľa, napr. oprava preklepu alebo interpunkčného znaku.
4.26 Prevádzkovateľ je oprávnený zverejniť Obsah Používateľa alebo údaje o Používateľovi až po ich predchádzajúcom schválení. Ak je Obsah Používateľa alebo údaje o Používateľovi nesprávne uvedený alebo nesprávne zaradený, napr. do nevhodnej kategórie, je Prevádzkovateľ oprávnený Obsah alebo údaje o Používateľovi opraviť aj bez upozornenia alebo oznámenia Používateľovi.
4.27 Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za správne zobrazenie, poškodenie alebo stratu Obsahu, údajov alebo dát Používateľa vložených na Asimisi.
4.28 Prevádzkovateľ je oprávnený v súvislosti s poskytovaním Služby najmä: aj bez prechádzajúceho upozornenia prerušiť dočasne poskytovanie služby Používateľovi, ak Používateľ porušiť povinnosti podľa Zmluvy alebo týchto VOP, až do času, kým Používateľ nevykoná nápravu; odstrániť všetky údaje, dáta a Obsah Používateľa, ak Používateľ opakovane alebo závažným spôsobom porušil svoje Povinnosti podľa Zmluvy alebo týchto VOP; informovať Používateľa o produktoch, službách a iných aktivitách Prevádzkovateľa emailom alebo iným vhodným spôsobom; odosielať Používateľovi upozorňujúce, bezpečnostné alebo overovacie správy alebo emaily, a to najmä za účelom ochrany práv Používateľov; aj bez predchádzajúceho upozornenia prerušiť alebo obmedziť poskytovanie Služieb na nevyhnutnú dobu v prípadoch plánovaných údržieb, technických opráv alebo z dôvodu vyššej moci aj bez uvedenia dôvodu.
4.29 Prevádzkovateľ je oprávnený aj po skončení platnosti Zmluvy z dôvodu svojej prezentácie uverejňovať a šíriť informácie, že poskytoval Používateľovi svoje Služby. Zároveň pri tejto prezentácii môže používať stručnú charakteristiku Používateľa, logo, vytvorené diela alebo ochrannú známku Používateľa.
4.30 Prevádzkovateľ je oprávnený umiestňovať Príspevky a iný Obsah Používateľa na rôzne miesta na stránkach Asimisi za účelom Propagácie Používateľa alebo účelom pomoci pre Používateľa nájsť vhodné Príspevky a urobiť si prehľad v možnostiach výberu.
4.31 Používateľ je oprávnený najmä: používať Služby poskytované Prevádzkovateľom za podmienok ustanovených v týchto VOP; požiadať vrátenie pomernej časti Ceny za dobu neposkytovania Služby zavinenej Prevádzkovateľom podľa čl. 9 týchto VOP; požiadať Prevádzkovateľa o zrušenie Používateľského účtu podľa čl. 2 týchto VOP alebo odstránenie Obsahu Používateľa. Odstránenie Obsahu Používateľa má Prevádzkovateľ právo odmietnuť v prípade, ak by jeho vykonaním došlo k ujme na majetku alebo právach Prevádzkovateľa, iných Používateľov alebo tretích osôb alebo pokiaľ tomu bránia právne, technické, preventívne alebo iné obmedzenia.
4.32 Používateľ je zodpovedný za správnosť, pravdivosť a úplnosť osobných údajov, identifikačných údajov, fakturačných údajov, zverejnených údajov, konečných cien, ktoré uviedol na Asimisi a zaväzuje sa udržiavať svoje údaje, Príspevky a iný Obsah pravdivé a aktuálne počas celej doby používania Služieb Asimisi. Používateľ je povinný verifikovať email a/alebo telefónne číslo, ak je na to Prevádzkovateľom vyzvaný. Používateľ, ktorý uviedol na Asimisi údaje tretej osoby, je povinný mať predchádzajúci súhlas tejto tretej osoby s uvedením jej osobných, identifikačných, fakturačných a zverejnených údajov alebo je oprávnený údaje tejto tretej osoby uviesť na základe osobitného právneho predpisu. Používateľ je povinný na žiadosť Prevádzkovateľa preukázať udelený predchádzajúci súhlas tretej osoby.
4.33 Používateľ nesmie používať Obsah, používateľské meno, zobrazované meno, informácie, názvy, pomenovania zhodné s obchodným menom, názvom alebo ochrannou známkou tretej strany alebo inak porušovať práva tretích osôb. Používateľ je povinný uvádzať cenu produktu alebo služby ako konečnú, vrátane DPH, vrátane provízie. V prípade, že v Príspevku Používateľa je uvedená webstránka alebo eshop, Používateľ zodpovedá za zhodu parametrov Príspevku na Asimisi s parametrami produktu alebo službu na uvádzanú webstránku alebo eshop Používateľa. Webstránka alebo e-shop Používateľa, ktorý uvádza vo svojom Príspevku musí byť v slovenskom alebo českom jazyku a musí byť vo vlastníctve Používateľa alebo Používateľ musí mať oprávnenie na jeho používanie. Webstránka alebo e-shop Používateľa, ktorý Používateľ uvádza vo svojom Príspevku musí byť v súlade s Pravidlami používania Služieb Asimisi uvedených v bode 6 týchto VOP.
4.34 Používateľ sa zaväzuje, že na Asimisi pridá len Obsah, ku ktorému má autorské práva alebo súhlas autora na akékoľvek použitie. Používateľ vyhlasuje, že je nositeľom alebo vykonávateľom autorských práv, práv vyplývajúcich z ochranných známok a iných zákonom vyžadovaných oprávnení súvisiacich so Službami Prevádzkovateľa, ktoré Používateľ používa alebo pridáva na Asimisi. Používateľ je povinný mať vysporiadané autorské, osobnostné a iné nároky tretích strán k Obsahu, aby nemohlo dôjsť zverejnením Obsahu, jeho zmenou alebo odstránením k zásahom do práv tretích osôb.
4.35 Používateľ je povinný zaplatiť Cenu za poskytnutú Službu a všetky poplatky súvisiace s poskytovaním Služieb podľa Zmluvy a Cenníka.
4.36 Používateľ je výlučne zodpovedný za plnenie si svojich zákonných povinností, je povinný mať príslušné povolenia, oprávnenia, plniť a/alebo mať splnené daňové, účtovné, ohlasovacie povinnosti, ak sú potrebné alebo vyplývajú z jeho obchodnej alebo inej činnosti, ktorú propaguje na Asimisi alebo obchodov, záväzkov, zmlúv, dohôd vzniknutých z propagácie ponuky alebo dopytu produktov alebo služieb na Asimisi. Prevádzkovateľ nie je sprostredkovateľom ani zmluvnou stranou v právnych vzťahoch vzniknutých medzi Používateľmi.

 

5 Obsah služieb a druhy propagácie Príspevkov

5.1 Obsah služby: Zverejnenie – Propagácia Príspevku. Prevádzkovateľ umožní Používateľovi využiť priestor na Asimisi na pridanie Príspevku – propagáciu Používateľa alebo produktov alebo služieb alebo potreby (dopyt) Používateľa v rozsahu uvedenom v Zmluve. Služba „Propagácia“ je online služba, ktorá Používateľovi umožňuje pridať a upravovať Príspevok na Asimisi v rozsahu určenom Prevádzkovateľom. Po kliknutí na záložku Pridať príspevok si Používateľ môže vybrať typ Príspevku. Po vybratí konkrétneho typu Príspevku je potrebné vyplniť formulár na pridanie Príspevku. Položky označené vo formulári hviezdičkou sú povinné. Pri každom type Príspevku sú pri vkladaní a úprave Príspevku uvedené jednotlivé možnosti Propagácie a podmienky pridania, úpravy Príspevku. Pri každom type Príspevku je uvedená informácia, koľko bezplatných Príspevkov v danom type Príspevku je Používateľ oprávnený pridať. Táto informácia sa uvádza v prípade, ak je počet bezplatných Príspevkov obmedzený. Pri každom type Príspevku je uvedená v časti s názvom Propagácii informácia o Cene za zverejnenie, propagáciu a období platnosti zverejnenia, propagácie – doba zverejnenia Príspevku. V prípade platenej propagácie je potrebné uhradiť stanovenú zverejnenú Cenu za propagáciu spôsobom, aký si vyberie Používateľ, aby bol Príspevok zverejnený. Druh Propagácie si určuje Používateľ. Zmenou aktuálneho aktívneho Levelu (služby) na iný Level a uložením tejto zmeny stlačením tlačidla „Uložiť“ aktívny – už zaplatený Level Používateľ automaticky deaktivuje a ukončí aj pred uplynutím doby platnosti služby. Používateľ môže po zverejnení Príspevku Príspevok vymazať, upraviť alebo propagovať.
5.2 Ak sa Používateľ rozhodne zmeniť druh Propagácie, môže tak urobiť priamo v Príspevku. Dôjde ku vzniku novej Objednávky, v prípade, že si Používateľ zmenil druh platenej propagácie.
5.3 Službu Zverejnenie Príspevku sú oprávnení používať registrovaní prihlásení Používatelia.
5.4 Používateľ sám určuje Obsah Príspevku a sám Príspevok zverejňuje.
5.5 Obsah Služby: Vyhľadávanie a porovnávanie Príspevkov. Službu porovnávanie Príspevkov môže Prevádzkovateľ umožniť pri niektorých typoch Príspevkov. Asimisi umožňuje Používateľom vyhľadávať a porovnávať jednotlivé Príspevky. Používateľ si môže vyhľadať Príspevky podľa ponúkaných kritérií na Asimisi.
5.6 Prevádzkovateľ môže poskytovať na Asimisi možnosť zisťovania a uloženia lokalizovanej polohy Používateľa. Používateľ môže použiť na Asimisi vyhľadávanie podľa lokality uvedenej v Príspevku. Poloha Používateľa, ktorú Používať vyberie, mu bude slúžiť na uľahčenie vyhľadávania konkrétnych Príspevkov v lokalite podľa výberu Používateľa, ide o možnosť nazvanú V okolí:Moja poloha. Osobné údaje o lokalizovanej polohe Používateľa, ktorú si definoval automatickým zisťovaním polohy cez svoj prehliadač, sú poskytované automaticky aj webovému prehliadaču, ktorý ich spracúva podľa vlastných zásad o ochrane osobných údajov. Používateľ sa sám rozhoduje, či uvedenú možnosť bude pri používaní Služieb používať. Prevádzkovateľ uchováva poslednú polohu Používateľa do doby, kým si Používateľ sám nezmení polohu, alebo kým neodvolá súhlas, ktorý môže odvolať kedykoľvek, a to tak, že v nastaveniach svojho prehliadača dá odstrániť povolenie pre lokalitu. Používateľ môže zmeniť polohu, lokalitu na hornej lište kliknutím na tlačidlo „Zmeniť polohu“ alebo kliknutím na už vybranú konkrétnu lokalitu. Ak sa rozhodne Používateľ zmeniť polohu, bude mu ponúknutá možnosť povoliť alebo nepovoliť (zablokovať) tejto lokalite prístup k polohe Používateľa. Ak je povolená možnosť na automatické zisťovanie polohy cez prehliadač Používateľa, bude uložená poloha, ktorú poskytne prehliadač. Ak je zablokovaná možnosť na automatické zisťovanie polohy cez prehliadač Používateľa, tak bude Používateľovi ponúknuté manuálne nastavenie polohy posunutím mapy /značky na mape, toto nastavenie Používateľ potvrdí tlačidlom Nastaviť moju polohu. Používateľ má možnosť vyhľadávania Príspevkov podľa lokality, a to: V okolí:Moja poloha alebo V lokalite konkrétneho mesta alebo obce, kraj, ktoré Používateľ uvedie alebo si vyberie.
5.7 Obsah Služby: Reakcie na Príspevky. Používateľ môže reagovať na Príspevky na emailové kontakty alebo telefonické kontakty uvedené v Príspevku alebo môže navštíviť webstránku alebo eshop, ktorý je uvedený v Príspevku. Prevádzkovateľ môže na Asimisi umiestniť kontaktný formulár alebo iný komunikačný kanál, prostredníctvom ktorého môže Používateľ reagovať na Príspevok.
5.8 Obsah Služby: Pridávanie recenzií (hodnotení, komentárov). Túto Službu môže Prevádzkovateľ umožniť pri niektorých typoch Príspevkov. Používateľ môže pridať na niektoré typy Príspevkov recenzie, napríklad ohľadom kvality alebo ich skúsenosti s konkrétnym Používateľom, produktom alebo službou. Recenziu, hodnotenie alebo komentár môžu pridávať prihlásení Používatelia. Hodnotením sa pre účely týchto VOP rozumie hviezdičkové hodnotenie.
5.9 V záložke „Účet“ používateľského menu môže Používateľ nastaviť upozornenia v reálnom čase kliknutím na „Upozornenia v reálnom čase“.
5.10 Zoznam Príspevkov je radený predvolene podľa LEVELA. Pri jednotlivých typoch Príspevkov si môže Používateľ zvoliť zo zobrazenej ponuky možností triedenia Príspevkov.
5.11 Obsah Služby. Obľúbené príspevky – Pridať do obľúbených. Táto Služba umožňuje pridať alebo odobrať prihlásenému Používateľovi príspevok do obľúbených. Obľúbené Príspevky nájde Používateľ na stránke Profil v záložke Obľúbené.
5.12 Prevádzkovateľ poskytuje rôzne druhy propagácie, napríklad službu Zverejnenie príspevku, službu Zvýhodnenie príspevku a podobne. Prevádzkovateľ môže jednotlivé druhy propagácie rozlišovať slovne, napríklad LEVEL základ, LEVEL 1, LEVEL 2 a podobne. Pri jednotlivých druhoch propagácie je uvedené slovne, či ide o príspevok zadarmo alebo zverejnenie príspevku alebo zvýhodnenie príspevku, typ príspevku, obdobie propagácie a cena za propagáciu. Používateľ si môže vybrať z ponuky propagácie zverejnenej pri konkrétnom type Príspevku.
5.13 V prípade označenia druhu propagácie Zadarmo alebo Zverejnenie príspevku ide o službu zverejnenia Príspevku na stránkach Asimisi na obdobie uvedené v konkrétnom druhu propagácie. Príspevok bude zverejnený po úhrade Ceny objednanej Služby, ak ide o platenú službu.
5.14 V prípade označenia druhu propagácie Zvýhodnenie príspevku ide o službu zvýhodnenia zverejnenia príspevku na stránkach Asimisi na obdobie uvedené v konkrétnom druhu propagácie. Príspevok bude zvýhodnene zverejnený po úhrade Ceny objednanej Služby. Zvýhodnené Príspevky sú zobrazované ako prvé pri triedení Príspevkov podľa prednastaveného radenia Príspevkov. Zvýhodnené Príspevky sú zobrazované ako prvé vo výsledkoch vyhľadávania podľa jednotlivých typov Príspevkov. Zvýhodnené Príspevky sú zobrazované ako prvé vo výsledkoch vyhľadávania podľa lokality pri jednotlivých typov Príspevkov, ak daný typ Príspevku umožňuje vyhľadávanie a pridanie konkrétnej lokality, napríklad ulice, názvu obce, mesta, t.j. uvedené neplatí, ak je pri type Príspevku možné pridať všeobecnú lokalitu okres. Zvýhodnené Príspevky môžu byť označené značkou odlišujúcou ich od nezvýhodnených Príspevkov, napríklad označením LEVEL a číslo levelu. Pozície Príspevkov s vyšším Levelom sú zobrazované pred pozíciami Príspevkov s nižším Levelom, napríklad najprv budú zobrazené Príspevky LEVEL 2, potom LEVEL 1, potom LEVEL základ.
5.15 Prevádzkovateľ môže umožniť Používateľovi na výber, či chce zvýhodnený Príspevok (LEVEL 1,..) alebo základný (LEVEL základ). Prevádzkovateľ môže umožniť Používateľovi aj zverejnenie opakujúceho sa podujatia alebo online podujatia. Opakujúce sa podujatie alebo opakujúce sa online podujatie je podujatie, ktoré môže mať viac ako jeden termín.
5.16 Niektoré typy Príspevkov môže Používateľ opätovne zvýhodňovať. Ak príspevok Používateľ opäť nezvýhodní, zmení sa po uplynutí doby zvýhodnenia na základný. Takúto možnosť uvedie Prevádzkovateľ pri konkrétnom type Príspevku.
5.17 Pri pridaní alebo úprave Príspevku je na začiatku formulára uvedená Propagácia a jednotlivé druhy propagácie, označené ako Levely. Pri pridaní Príspevku si Používateľ vyberie z ponuky druhov propagácie konkrétny Level. Aktuálne vybraný Level je označený tak, že v krúžku pred názvom Levelu je vyplnené koliesko (políčko, radio box) farbou. Prevádzkovateľ upozorňuje Používateľa, že zmenou aktuálneho aktívneho Levelu (služby) na iný Level a uložením tejto zmeny stlačením tlačidla „Uložiť“ na stránkach Asimisi pri úprave Príspevku, aktívny – už zaplatený Level Používateľ automaticky deaktivuje a ukončí aj pred uplynutím doby platnosti Služby bez náhrady. V prípade vymazania alebo deaktivácie Príspevku pred skončením doby propagácie Príspevku nevzniká Používateľovi právo na vrátenie zaplatenej ceny za propagáciu Príspevku, a to ani čiastočne.

 

6 Pravidlá používania Služieb Asimisi

6.1 Používateľ je povinný dodržiavať pravidlá používania Služieb Asimisi, a to najmä:
– nesmie vytvárať duplicitné Používateľské účty alebo pridávať Obsah pod rôznymi Používateľskými účtami,
– nesmie zverejňovať duplicitný Obsah, t.j. viackrát zverejňovať ten istý Obsah, ak je pôvodný Obsah stále platný alebo zverejňovať duplicitný Obsah s malými odchýlkami v Obsahu alebo rozdielnymi cenami,
– má povinnosť správať sa v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky a štátu, v ktorom sa nachádza,
– má povinnosť zabezpečiť, aby jeho používanie Služieb Asimisi a jeho Obsah bol v súlade so Zmluvou, týmito VOP, právnymi predpismi Slovenskej republiky, dobrými mravmi, všeobecnou morálkou, aby Obsah nenapĺňal znaky nekalej hospodárskej súťaže,
– má povinnosť zabezpečiť, aby ku pridanému Obsahu a jeho prílohám mal autorské práva alebo súhlas autora na akékoľvek použitie Obsahu,
– nesmie bez súhlasu Prevádzkovateľa obsah internetových stránok Asimisi kopírovať, rozširovať, meniť, okrem vlastného Obsahu Používateľa,
– nesmie zasahovať do práv iných Používateľov, Prevádzkovateľa alebo tretích osôb, poburovať, provokovať, obťažovať, alebo poškodzovať ostatných Používateľov, iné osoby, Prevádzkovateľa alebo poškodzovať dobré meno Prevádzkovateľa alebo Asimisi,
– má povinnosť zabezpečiť, aby webstránky alebo eshop, ktorý je v uvedený v Obsahu Používateľa, a taktiež produkty alebo služby na týchto odkazujúcich webstránkach alebo eshopoch z Obsahu Používateľa, t.j. odkazy, boli v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky a dobrými mravmi,
– nesmie zverejňovať Obsah s rozdielnymi údajmi oproti rovnakým produktom alebo službám na webstránke alebo eshope Používateľa alebo odkaze na webstránku alebo eshop uvedenú v Obsahu Používateľa,
– nesmie poskytovať alebo sprostredkovávať Služby poskytované Prevádzkovateľom tretej osobe bez súhlasu Prevádzkovateľa,
– nesmie používať vulgarizmy, znaky, slovné spojenia, ktoré sú v rozpore s morálkou a etikou,
– má povinnosť vložiť Obsah, napr. Príspevok do správneho typu Príspevku, do správnej kategórie, druhu, typu, skutočnej oblasti alebo lokality, do správneho miesta vo formulári k tomu určenému a nezverejniť kontakty, adresy webstránky, eshopu, sociálnej siete, odkazy mimo miesta na to určené vo formulári, cenu uvádzať ako konečnú (vrátane DPH),
– nesmie vkladať fotografie alebo iné prílohy nesúvisiace s konkrétnym Príspevkom, zvýrazňované, orámované, s textami alebo kontaktnými informáciami, s výnimkou vodoznaku (len logo alebo meno, názov bez kontaktných údajov),
– nesmie propagovať obchod alebo službu (napr. webstránku, eshop) v inom type Príspevku, ktorý sa týka propagácie samotného konkrétneho produktu alebo služby,
– má povinnosť zdržať sa pridávania recenzií, hodnotenia, komentárov na vlastné alebo konkurenčné Príspevky, Používateľ má právo reagovať na takéto recenzie, hodnotenia alebo komentáre. Používateľ nesmie zverejňovať pridané recenzie, hodnotenia, komentáre z Asimisi mimo Asimisi, s výnimkou vlastných internetových stránok. Používateľ nie je oprávnený žiadať Prevádzkovateľa o odstránenie recenzií, hodnotení, komentárov,
– nesmie vložiť do Obsahu, napríklad do obsahu Príspevku Obsah, ktorý nesúvisí priamo daným typom Príspevku alebo danou kategóriou,
– má povinnosť zachovávať Príspevky, ich obsah a iný Obsah aktuálny,
– má povinnosť zachovávať aktuálne informácie ohľadom svojich identifikačných a kontaktných údajov,
– nesmie propagovať produkty alebo služby, ktoré nie sú dodateľné alebo ku ktorým nevie Používateľ približný dátum dodania alebo uvádzať nepravdivé informácie o dostupnosti,
– má povinnosť uverejňovať Obsah v slovenskom alebo českom jazyku,
– nesmie sa vydávať za inú fyzickú alebo právnickú osobu alebo vzbudzovať u iných dojem, že Obsah uvádza Prevádzkovateľ alebo ním poverená osoba alebo iná fyzická alebo právnická osoba,
– nesmie používať, ponúkať alebo poskytovať iným osobám softvér, zariadenia, automatické prostriedky na vkladanie, spracovanie alebo získanie dát, alebo za účelom narušenia poskytovania Služieb alebo prevádzky internetových stránok Asimisi,
– nesmie používať osobne alebo prostredníctvom iných osôb služby Asimisi alebo vykonávať aktivity, ktoré môžu spôsobiť neprimerane veľkú záťaž, poškodenie, zhoršenie alebo ovplyvňovanie funkcií alebo Služieb Asimisi na serveroch Asimisi, serveroch prevádzkovaných Prevádzkovateľom alebo prevádzkovaných jeho partnermi. Používateľ sa zároveň nesmie snažiť o zasahovanie do zdrojového kódu Asimisi, získanie verejne neprístupných informácií alebo dát ohľadom Služieb alebo iných údajov na Asimisi alebo serveroch prevádzkovaných Prevádzkovateľom alebo prevádzkovaných jeho partnermi,
– má povinnosť Používateľský účet a prihlasovacie údaje k nemu zabezpečiť proti zneužitiu treťou osobou a nahlásiť Prevádzkovateľovi zneužitie jeho Používateľského účtu,
– nesmie propagovať alebo robiť reklamu na kohokoľvek alebo čokoľvek vložením Obsahu na miesto na Asimisi, ktoré na ten účel nie je určené.

6.2 Obsah alebo odkaz(y) v Obsahu Používateľa nesmie obsahovať a je zakázané používať:
– Obsah porušujúci autorské práva, protiprávne zasahujúci do osobnostných práv tretích osôb, práv na ochranu osobnosti, na ochranu dobrého mena, narušujúci dobrú povesť, majúci charakter nekalosúťažného konania,
– Obsah týkajúci sa lotérie, hazardnej hry a inej podobnej hry, ktorej nebola udelená licencia podľa právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky,
– propagáciu, schvaľovanie, ospravedlňovanie alebo zľahčovanie násilia na ľuďoch alebo zvieratách, a taktiež týranie, zneužívanie, utrpenie, bolesť ľudí alebo zvierat,
– Obsah, ktorý môže poškodzovať cítenie alebo podnecovať nenávisť, poburovať alebo pohoršovať iných na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery, náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine,
– propagáciu vojny, zbraní, streliva, pyrotechniky, ani ich výrobu,
– propagáciu alkoholu, tabakových výrobkov, omamných látok, jedov, prekurzorov, drog,
– propagáciu liekov viazaných na lekársky alebo veterinárny predpis alebo liekov, ktoré obsahujú omamné alebo psychotropné látky, aj keď ich výdaj nie je viazaný na lekársky predpis,
– propagáciu pornografie, šírenie pornografie, erotického obsahu, erotických pomôcok alebo obsahu vzbudzujúceho podozrenie na erotický charakter, livechat, vulgárne prejavy, akýmkoľvek spôsobom poburovanie alebo pohoršovanie iných Používateľov alebo akýmkoľvek spôsobom zasahovanie do mravnej výchovy detí a maloletých,
– propagáciu alebo vkladanie Obsahu s audiotextovými číslami, sms s osobitnou tarifikáciou,
– propagáciu práce a zároveň vyžadovanie vopred akékoľvek poplatkov alebo propagáciu rýchleho zarobenia si alebo práce tanečnice, spoločníčky alebo hostesky v zahraničí,
– Obsah nabádajúci k podnecovanie či schvaľovanie trestnej činnosti, náboženskej, rasovej, etnickej neznášanlivosti, šíriaci alebo podnecujúci extrémizmus, hanobenie národa, etnickej skupiny, rasy, presvedčenia alebo propagácie hnutí smerujúcich k potlačeniu práv a slobôd osôb,
– Obsah, ktorý by mohol akýmkoľvek spôsobom porušovať zákony Slovenskej republiky alebo dobré mravy; alebo Obsah, ktorý by mohol byť alebo je v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky, alebo ohrozujú verejný poriadok,
– propagáciu predmetov, produktov alebo služieb, ktorých predaj je v Slovenskej republike zakázaný, ku ktorým nemá Používateľ vysporiadané všetky práva alebo ich nadobudnutie nebolo v súlade so zákonmi Slovenskej republiky,
– osobné údaje osôb odlišných od Používateľa a osobitné kategórie osobných údajov, napr. údaje o zdravotnom stave,
– Obsah, ktorý by mohol poškodiť dobré meno Prevádzkovateľa, Asimisi alebo inej fyzickej alebo právnickej osoby; alebo Obsah, ktorý by mohol akokoľvek poškodiť Prevádzkovateľa, Asimisi, tretiu osobu alebo iného Používateľa,
– identický Obsah alebo Obsah s drobnými odchýlkami,
– Obsah, ktorý propaguje potencionálnu konkurenciu Prevádzkovateľa alebo poskytuje rovnaké alebo podobné produkty a služby ako Prevádzkovateľ, taktiež reklama alebo obchodné odkazy,
– opakovanie slov alebo fráz, emotikony, nadmerná interpunkcia, slová alebo vety veľkými písmenami s výnimkou skratiek, HTML značky,
– nepresné, neúplné, nepravdivé údaje alebo zamlčovanie údajov o vlastnostiach produktu alebo služby alebo dodacích podmienkach,
– obchodovanie so zvieratami, výkup zvierat, propagácia produktov alebo služieb, ktoré podporujú kruté zaobchádzanie so zvieratami, ich zneužívanie, utrpenie alebo ich bolesť,
– propagáciu alebo realizácia akékoľvek konania, ktoré je v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky.

 

7 Odstúpenie Spotrebiteľom od zmluvy

7.1 Používateľ, ktorý je Spotrebiteľom, je oprávnený od Zmluvy (Objednávky) odstúpiť bez uvedenia dôvodu za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a to do štrnástich dní odo dňa jej uzavretia. Používateľ nie je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, ak sa Služba začala plniť s jeho výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy. Ide o poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom Používateľa a Používateľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo každého Používateľa odstúpiť od Zmluvy i v iných prípadoch, v ktorých to tieto VOP výslovne ustanovujú.
7.2 Odstúpením Používateľa, ktorý je Spotrebiteľom, od Zmluvy sa Zmluva od začiatku zrušuje. Prevádzkovateľ je povinný nepokračovať v poskytovaní Služby a vrátiť Používateľovi najneskôr v lehote 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy Cenu zaplatenú za Službu alebo preddavok, ktorý Používateľ uhradil vrátane nákladov, ktoré Používateľ vynaložil v súvislosti s objednaním Služby.

 

8 Zmena Služby, trvanie a zánik Zmluvy

8.1 Prevádzkovateľ je oprávnený vykonať jednostrannú zmenu VOP a Cenníka alebo ktorúkoľvek ich prílohu. Dohoda o zmene Cenníka a VOP sa považuje za platne uzavretú okamihom prvého využitia Služby za účinnosti zmeneného Cenníka Služby a VOP.
8.2 V prípade, že Používateľ nesúhlasí so zmenou VOP alebo Cenníka Služby, má právo odstúpiť od Zmluvy, a to doručením písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy najneskôr do 1 mesiaca odo dňa oznámenia o zmene VOP alebo Cenníka. Právne účinky odstúpenia od Zmluvy nastanú ku dňu doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy Prevádzkovateľovi. Ak Používateľ zmeny VOP neodmietne, predpokladá sa, že nové znenie VOP alebo príloh akceptoval.
8.3 Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú, pokiaľ sa zmluvné strany výslovne nedohodli inak.
8.4 Zmluva zaniká:
a. uplynutím dohodnutej doby, na ktorý bola uzavretá, ak bola uzavretá na dobu určitú, t.j. uplynutím dojednaného obdobia, ak bola Používateľovi poskytovaná Služba na dobu určitú,
b. písomnou dohodou zmluvných strán, medzi Prevádzkovateľom a Používateľom,
c. odstúpením od Zmluvy, v prípadoch uvedených v týchto VOP a z dôvodov ustanovených Obchodným zákonníkom,
d. výpoveďou, za podmienok uvedených v týchto VOP,
e. zánikom Prevádzkovateľa alebo Používateľa bez právneho nástupcu,
f. deaktiváciou platenej služby Používateľom.
8.5 Používateľ je oprávnený, okrem prípadov uvedených v týchto VOP, tiež odstúpiť od Zmluvy v prípade:
a. zmien zmluvných podmienok podľa čl. 8.2 VOP v lehote tam uvedenej,
b. ak Prevádzkovateľ opakovane ani po reklamácii neposkytuje Služby podľa Zmluvy a týchto VOP;
c. ak Prevádzkovateľ opakovane (najmenej trikrát) neodstráni reklamovanú vadu Služby v určenom čase.
8.6 Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy a odstrániť Príspevky a iný Obsah Používateľa z Asimisi, v prípade, že ak:
a. sa identifikačné údaje alebo osobné údaje uvedené Používateľom v Zmluve alebo Objednávke preukážu ako nepravdivé; za uvedenie nepravdivých údajov sa nepovažuje, ak Používateľ opomenie oznámiť zmenu údajov Prevádzkovateľovi; alebo Používateľ nechce alebo nevie preukázať svoju identitu alebo vlastníctvo alebo iné právo k Obsahu Používateľa,
b. Používateľ pridáva na Asimisi príspevky, Obsah Používateľa pod viacerými Používateľskými účtami,
c. Používateľ porušil niektorú z povinností uvedených v týchto VOP; Obsah Používateľa alebo časť Obsahu Používateľa je v rozpore s týmito VOP, v rozpore s oprávnenými záujmami Prevádzkovateľa alebo inak poškodzuje obchodné záujmy Prevádzkovateľa,
d. Používateľ neuhradí Cenu ani v dodatočnej lehote, ktorú mu Prevádzkovateľ na jej úhradu poskytol, Používateľ je v omeškaní s úhradou Ceny alebo jej časti trvajúcej dlhšie ako 10 dní,
e. Používateľ pri využívaní Služby porušuje všeobecne záväzné právne predpisy alebo porušuje práva tretích osôb.
Prevádzkovateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v súlade s ustanoveniami týchto VOP alebo príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, v osobitných prípadoch je Prevádzkovateľ oprávnený odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou aj bez predchádzajúceho upozornenia Používateľa.
8.7 Odstúpenie od Zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy jednej zo zmluvných strán druhej zmluvnej strane.
8.8 Ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená vypovedať Zmluvu, uzavretú na dobu neurčitú, z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu. Výpoveď Zmluvy môže byť písomná alebo zaslaná emailom a musí byť vždy doručená druhej zmluvnej strane. Výpovedná lehota je 1-mesačná a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po preukázateľnom doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
8.9 Zmluva uzavretá na dobu určitú zaniká uplynutím času, na ktorý bola uzavretá, ibaže sa zmluvné strany dohodnú inak. Zmluvu na dobu určitú nie je možné vypovedať.
8.10 Zmluva zaniká aj na základe písomnej dohody zmluvných strán.
8.11 Zánikom Zmluvy nie sú dotknuté nároky na náhradu škody, zmluvnú pokutu a iné ustanovenia, ktoré majú vzhľadom na svoju povahu trvať i po ukončení Zmluvy.

 

9 Cena za Službu, platobné podmienky a propagácia Príspevkov

9.1 Používateľ uhrádza Cenu za poskytovanú Službu podľa platného Cenníka zverejneného na stránkach Asimisi. Cenník je neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. V cenníku sú ceny uvedené bez DPH i vrátane DPH.
9.2 Platobné metódy na stránkach Asimisi sú napojené na platobnú bránu GOPAY od spoločnosti GOPAY s. r. o., sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká republika, IČ: 260 467 68.
9.3 Prevádzkovateľ poskytuje Služby po úhrade Ceny objednanej Služby. Prevádzkovateľ po doručení Objednávky poskytne Používateľovi potrebné platobné údaje na úhradu Ceny objednanej Služby. Splatnosť Ceny objednanej Služby je 7 kalendárnych odo dňa Objednávky Používateľa doručenej Prevádzkovateľovi. Prevádzkovateľ vystaví Používateľovi na základe Objednávky Používateľa po úhrade Ceny objednanej Služby faktúru. Používateľ je povinný uhradiť Cenu bezhotovostným prevodom na účet Prevádzkovateľa uvedený v poskytnutých platobných údajoch do dňa splatnosti. Cena objednanej Služby sa považuje za uhradenú pripísaním platby na účet Prevádzkovateľa. Používateľ je povinný uviesť správny variabilný symbol. Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za oneskorené spárovanie platby Používateľa v prípade nesprávnych údajov zadaných Používateľom do objednávkového formulára alebo uvedených Používateľom pri vykonaní platby. Akékoľvek poplatky spojené s platbami Používateľa znáša Používateľ.
9.4 Používateľ súhlasí s elektronickým zasielaním dokladov za platené Služby (napr. faktúry) a iné Služby Prevádzkovateľa na stránkach Asimisi.
9.5 Prevádzkovateľ začne poskytovať Službu po úhrade Ceny za Službu. Dátum začiatku obdobia propagácie je zväčša dátum úhrady Ceny objednanej Služby, najneskôr 3 pracovné dni odo dňa úhrady za Službu, v prípade, že nejde o propagáciu Zadarmo. Dátum začiatku obdobia propagácie je dátum pridania Príspevku stlačením tlačidla Uložiť, v prípade, že ide o propagáciu Zadarmo.
9.6 Reklamné, propagačné a inzertné služby Prevádzkovateľa na stránkach Asimisi sú v zmysle § 2 ods. 8 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon č. 102/2014 Z.z.“) pokladané za poskytovanie elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči.
9.7 Používateľ uhradením Ceny za propagáciu Príspevku súhlasí so začatím poskytovania reklamných, propagačných a inzertných služieb aj pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, ktorá je 14 dní odo dňa začatia poskytovania služby. V zmysle § 7 ods. 6 písm. l) Zákona č. 102/2014 Z.z., udelením tohto súhlasu Používateľ stráca právo na odstúpenie od Zmluvy. Používateľ týmto vyhlasuje, že bol poučený o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie, stráca právo na odstúpenie od Zmluvy.
9.8 Používateľ má právo na vrátenie pomernej časti Ceny za dobu neposkytnutia Služby zavinenej Prevádzkovateľom včas, t.j. dátum začiatku obdobia propagácie bude neskorší ako 3 pracovné dni odo dňa úhrady za Službu, v prípade, že nejde o propagáciu Zadarmo. Používateľ je oprávnený požiadať o vrátenie pomernej časti Ceny najneskôr do 10 dní po dni, kedy mala byť Služba poskytnutá, t.j. kedy malo začať obdobie propagácie. Prevádzkovateľ je oprávnený namiesto vrátenia pomernej časti Ceny predĺžiť Používateľovi predplatené obdobie poskytovanej Služby. Pomerná časť Ceny sa vypočíta ako Cena za Službu prepočítaná – pripadajúca na jeden deň a vynásobená počtom dní neposkytnutia služby včas.
9.9 Používateľ má právo na vrátenie pomernej časti Ceny za dobu neposkytovania Služby zavinenej Prevádzkovateľom súvisle dlhšie ako 12 hodín/deň, s výnimkou nevyhnutej doby prerušenia poskytovania Služby v odôvodnených prípadoch podľa týchto VOP. Používateľ je oprávnený požiadať o vrátenie pomernej časti Ceny najneskôr do 10 dní po dni prerušenia poskytovania Služby. Prevádzkovateľ je oprávnený namiesto vrátenia pomernej časti Ceny predĺžiť Používateľovi predplatené obdobie poskytovanej Služby. Pomerná časť Ceny sa vypočíta ako cena prepočítaná – pripadajúca na jeden deň, následne sa prepočíta cena pripadajúca na jeden deň na hodinovú cenu a hodinová cena sa vynásobí počtom hodín neposkytovania Služby zavinenej Prevádzkovateľom súvisle dlhšie ako 12/hodín/deň.
9.10 Prevádzkovateľ je oprávnený meniť výšku Ceny za poskytovanú Službu. V prípade zvýšenia Ceny, je Prevádzkovateľ povinný oznámiť Používateľovi túto zmenu zverejnením na stránkach Asimisi alebo emailom.
9.11 V prípade, že Prevádzkovateľ zvýši Cenu za Služby, zvýšená Cena nebude mať vplyv na už uhradené Služby.

 

10 Reklamačný poriadok a zodpovednosť za vady

10.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za to, že platené Služby na Asimisi budú poskytované riadne a včas. V prípade vyskytnutia sa vád poskytovaných platených Služieb je Prevádzkovateľ povinný tieto vady bezodkladne odstrániť.
10.2 Používateľ má právo reklamovať vady jemu poskytnutej platenej Služby, ktoré sa vyskytli na Asimisi. Za vadu platenej Služby sa považuje najmä chybné alebo neúplné poskytnutie (resp. neposkytnutie) Služby Prevádzkovateľa oproti podmienkam výslovne dohodnutým v Objednávke, pričom vada platenej Služby bola spôsobená porušením niektorej z povinností Prevádzkovateľa podľa týchto VOP alebo podľa Zmluvy. V prípade, že sa vyskytla vada platenej Služby, ktorá bola spôsobená porušením niektorej z povinností Prevádzkovateľa podľa týchto VOP alebo podľa Zmluvy, má Používateľ nárok na náhradné bezplatné poskytnutie Služby, zverejnenie Príspevku v náhradnom termíne, ak Príspevok nebol zverejnený v dohodnutom termíne alebo zľavu z Ceny alebo vrátenie Ceny.
10.3 Za vady platenej Služby sa nepovažuje, ak Služba nie je u Používateľa dostupná alebo má vady, ktoré boli zapríčinené Používateľom, treťou osobou alebo technickou či inou prekážkou, ktorá nastala nezávisle na vôli Prevádzkovateľa, a ktorá mu neumožňuje ich odstrániť (napríklad technická porucha u tretej osoby poskytujúcej Prevádzkovateľovi služby potrebné pre riadne fungovanie platenej Služby), t.j. v dôsledku skutočností, za ktoré Prevádzkovateľ nezodpovedá. Prevádzkovateľ najmä nezodpovedá za prerušenie poskytovania Služby alebo vady Služby spôsobené tzv. okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť, ktorými sa na účely týchto VOP rozumie najmä, ale nie výlučne, živelné pohromy, nepriaznivé poveternostné vplyvy, povodne, úder blesku, požiar, vojna, sabotáž, teroristické akcie, štrajk, epidémia a pod. Za porušenie povinností Prevádzkovateľa sa rovnako nepovažuje nedostupnosť Používateľského rozhrania; nedostupnosť Služby spôsobená internetovými útokmi na Asimisi, na ktoré nemá Prevádzkovateľ dosah; prerušenie poskytovania Služby z dôvodu údržby Služby alebo servisných zásahov Prevádzkovateľa, nevyhnutných pre zachovanie alebo zvýšenie kvality poskytovanej Služby.
10.4 Reklamáciu vady poskytnutej platenej Služby môže Používateľ uplatniť písomne na emailovej adrese Prevádzkovateľa: podpora (zavináč) aplex.sk. Reklamácia musí obsahovať konkrétny popis reklamovanej skutočnosti a požiadavky na jej nápravu. Reklamácia je uplatnená včas, ak bola Prevádzkovateľovi doručená najneskôr 30. kalendárny deň odo dňa, keď Používateľ vady platenej Služby zistil alebo mohol zistiť, inak právo na uplatnenie reklamácie zaniká.
10.5 Prevádzkovateľ je povinný každú reklamáciu preveriť. V prípade, ak je reklamácia opodstatnená, je povinný podniknúť kroky smerujúce k náprave. Prevádzkovateľ je povinný oznámiť Používateľovi svoje stanovisko k predmetu reklamácie bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od doručenia reklamácie s požadovanými náležitosťami.
10.6 Používateľ – spotrebiteľ je oprávnený obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu v prípade, že nebol spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva.
10.7 Ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu podľa predchádzajúceho odseku odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Používateľ – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „Zákon o alternatívnom riešení sporov“).
10.8 Subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba, zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov, vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na webovej stránke http://www.mhsr.sk). Používateľ – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Používateľ môže Prevádzkovateľa kontaktovať na emailovej adrese podpora (zavináč) aplex.sk .
10.9 Používateľ – spotrebiteľ je oprávnený využiť platformu na riešenie sporov online (ďalej len „RSO“) na alternatívne riešenie svojho sporu, v jazyku, ktorý si zvolí, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

 

11 Ochrana osobných údajov

11.1 Podmienky a zásady týkajúce sa ochrany osobných údajov Prevádzkovateľ uvádza dokumente Zásady spracúvania osobných údajov na internetových stránkach www.asimisi.sk, ktoré sú dostupné na Asimisi pod záložkou Ochrana súkromia na adrese: https://www.asimisi.sk/ochrana-sukromia/

 

12 Spoločné a záverečné ustanovenia

12.1 Tieto VOP a akékoľvek ich zmeny a prílohy a súčasti nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom uverejnenia na internetových stránkach www.asimisi.sk, ak nie je výslovne uvedené, že nadobúdajú účinnosť neskorším dňom ako v deň zverejnenia.
12.2 Zmluva a tieto VOP sú vyhotovené a uzatvárané v slovenskom jazyku. V prípade, že sú podpísané i v cudzojazyčnom vyhotovení, je rozhodujúce toto slovenské znenie a v prípade sporu o výklade pojmov platí výklad Zmluvy a VOP v slovenskom jazyku.
12.3 Nevymáhateľnosť či neplatnosť ktoréhokoľvek ustanovenia týchto VOP alebo Zmluvy nemá vplyv na vymáhateľnosť alebo platnosť zostávajúcich ustanovení týchto VOP alebo Zmluvy, pokiaľ z povahy alebo obsahu takého ustanovenia nevyplýva, že nemôže byť oddelené od ostatného obsahu týchto VOP alebo Zmluvy.
12.4 Všetky práva a povinnosti zmluvných strán v zmysle uzavretej Zmluvy sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky bez ohľadu na právnu povahu zmluvných strán a ich domicil.
12.5 Právne vzťahy medzi Prevádzkovateľom a Používateľom, ktorý je podnikateľom a koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, ktoré nie sú upravené v týchto VOP ani Zmluvou medzi Prevádzkovateľom a Používateľom, sa riadia ustanoveniami príslušných právnych predpisov, najmä ustanoveniami Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, ako aj súvisiacimi predpismi.
12.6 Právne vzťahy medzi Prevádzkovateľom a Používateľom, ktorý je spotrebiteľom, ktoré nie sú upravené v týchto VOP ani Zmluvou, sa riadia ustanoveniami príslušných právnych predpisov, najmä ustanoveniami Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, ako aj súvisiacimi predpismi upravujúcimi ochranu spotrebiteľa.
12.7 Zmluvné strany sa dohodli, že právne vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe Zmluvy, budú riešené príslušnými všeobecnými súdmi v zmysle príslušných ustanovení Zákona č. 160/2015 Z. z. Civilný sporový poriadok v platnom znení. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade vzniku akéhokoľvek sporu z právneho vzťahu vyplývajúceho zo Zmluvy, ktorú medzi sebou uzatvorili a právnych vzťahov z nej vyplývajúcich a s ňou súvisiacich, je každá zmluvná strana oprávnená domáhať sa svojich nárokov na všeobecnom súde v zmysle príslušných ustanovení Zákona č. 160/2015 Z. z. Civilný sporový poriadok v platnom znení. Tým nie je dotknuté právo Používateľa – spotrebiteľa na využitie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu.
12.8 Orgánom dozoru vo veciach ochrany spotrebiteľa a kontroly poskytovania Služieb a s nimi súvisiacich služieb na Asimisi, ktoré upravujú tieto VOP je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. Box č. 5, 820 07 Bratislava.
12.9 Prevádzkovateľ má právo meniť a inovovať Služby bez predchádzajúceho upozornenia Používateľov, ako aj bez ich súhlasu, v prípade, že táto zmena nie je porušením práv Používateľov.
12.10 Prevádzkovateľ má právo jednostranne meniť alebo doplniť tieto VOP alebo ich nahradiť novým znením VOP, najmä z dôvodu zmien právnych predpisov, technologických zmien, rozšírenia alebo zmien Služieb Asimisi Prevádzkovateľa, ak to vyžaduje ochrana práva alebo oprávnených záujmov Prevádzkovateľa alebo Používateľov alebo tretích osôb.
12.11 V prípade, že ide o podstatnú zmenu VOP, Prevádzkovateľ upozorní Používateľa na zmenu bez zbytočného odkladu po jej vykonaní písomne alebo elektronickou poštou a/alebo upozornením na stránkach www.asimisi.sk na zmenené alebo nové znenie VOP, a to najneskôr ku dňu účinnosti tejto zmeny.
12.12 Tieto VOP nadobudli platnosť a účinnosť dňom 01.06.2023.